'דגל' משיבים אש: גורמים חרדים עושים נזק, צריך להוקיע אותם

"ההסכם הקואליציוני נחתם לאחר הבחירות ואין בו שום התייחסות לאופן הצבעת הציבור הליטאי,שאגב הצביע ליהב ברובו", אומרים בדגל
איתי גדסי 2 Comment on 'דגל' משיבים אש: גורמים חרדים עושים נזק, צריך להוקיע אותם

ביקור משותף של ראש עיריית חיפה עם נציג דגל התורה, רק העמיק את הפילוג הפנים חיפאי • יהב הכריז כי מיכי אלפר לא יקבל את הסגנות המובטחת, וב'דגל התורה' לא ממש חושבים לוותר

"ההסכם הקואליציוני נחתם לאחר הבחירות ואין בו שום התייחסות לאופן הצבעת הציבור הליטאי,שאגב הצביע ליהב ברובו", אומרים בדגל
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ביקור משותף של ראש עיריית חיפה יונה יהב יו"ר דגל התורה בחיפה מיכי אלפר הפך לזירת התגוששות תקשורתית בין גורמים פוליטיים בעיר, והציף את חילוקי הדעות הקוטביים בין הנציגים החרדיים, ובינם לבין ראש העיר.

פיוס? ראה"ע חיפה יהב: "מיכאל אלפר לא ישמש כסגני"

בתום פרק ההתכתשות הראשוני שנסוב סביב השאלה מי הזמין את מי לסיור, האם היה זה אלפר שאירח את יהב או שמא יהב הוא זה שבנה את המקום וכלל לא הוזמן ע"י אלפר – עבר מרכז כובד העימות לשאלה: האם במסגרת הרוטציה המעניקה לסיעה החרדית בעיר סגנות ראש העיר, יקבל אלפר את התפקיד או שמא הנציג האגודאי הותיק אריה בליטנטל.

"ראש העיר הודיע כבר למר אלפר ולראשי סיעתו כי הוא לא ישמש כסגנו", נכתב בהודעת לשכתו של יהב, מילים שזוכות לתגובה חריפה של סיעת דגל התורה.

"ההסכם הקואליציוני נחתם לאחר הבחירות ואין בו שום התייחסות לאופן הצבעת הציבור הליטאי,שאגב הצביע ליהב ברובו", אומרים בדגל ל'קול חי', "לצערנו יהב פוסל אישית את אלפר (לאחר שגורמים אינטרסנטיים דאגו להשמיצו בפניו השכם והערב)".

הם הרבו להאשים גורמים יח"צניים שלדבריהם בוחשים בקדרה החיפאית ואחראים להחרמת נציגם: "יהב אמר במפורש לדגל התורה שהוא יהיה מוכן לשים כל מועמד אחר של דגל כסגן. לפיכך התגובה שניתנה אינה נכונה. מיותר לומר שדגל התורה רואה אך ורק את אלפר כנציגה לסגנות ראשות העיר. הדבר מגיע לו על פי כל קנה מידה של הגינות בסיסית בהתאם להסכם הקואליציוני".

ביטוי לטענות הקשות כמו גם להצהרת כוונותיהם הלוחמניות של "דגל התורה", ניתן למצוא בדברי יו"ר דגל התורה ח"כ גפני, בסיורו בעיר לפני תקופה קצרה, בו התייחס לאי נתינת הסגנות לאלפר: "דגל התורה נותנת גיבוי מלא למיכי אלפר. עשינו הסכם, שנציג של אגו"י יהיה סגן, ובמחצית הקדנציה נציג דגל התורה יחליף את נציג אגו"י, אני מכיר את יונה יהב, אני מאמין ומקווה ומשוכנע שיונה יהב יכבד הסכם כתוב וחתום, להערכתי לא יהיה בעניין הזה בעיה".

גפני התייחס ליועצי ראש העיר החרדים: "הם עושים נזק בל יתואר, אנחנו נשלם על זה ביוקר. זה אנשים שצריכים להיות מוקעים מהחברה".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    דגל הפכה למפלגה של ג'ובים!!!
    ורק ג'ובים!!!
    אני תומך בבני תורה!!!

  2. 1

    למגיב 1. תתמוך זה בסדר… רק אל תשכח להנות מהתקציבים שדגל דואגים לך… קצבת ילדים דתות סל בריאות וכו' וכו' אנחנו אוהבים אנשים כמוך שרק מתלוננים ומוצאים את הפגמים בכל מקום אבל זה בסדר תתמוך.